פרוש: "כאשר רומסים את זכויותינו הבסיסיות – אנחנו חייבים לצעוק"

מהדורת הבוקר No Comments on פרוש: "כאשר רומסים את זכויותינו הבסיסיות – אנחנו חייבים לצעוק"

ח"כ מאיר פרוש בראיון ל'קול חי': "אנחנו לא צועקים סתם. אנו צועקים כאשר אנחנו מנסים לדבר ולא נותנים לנו, כאשר מנסים לכנס דיונים בזמן כינוס המליאה ורוצים שם לדבר ולא נותנים לנו – הם מתנהגים ברמיסה ולא מאפשרים לנו את המינימום, אז אנחנו חייבים לצעוק"

מאיר פרוש צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: פלאש 90

ח"כ מאיר פרוש מתייחס לטענות כנגד חברי הכנסת החרדים, על הביקורת החריפה שהם משמיעים נגד הממשלה, לעיתים במילים בוטות במיוחד: "מה כבר יש לנו לעשות? אין כוחנו, אלא בפה. אנחנו לא צועקים סתם. כאשר מתנהגים ברמיסה ולא מאפשרים לנו את המינימום, אז אנחנו חייבים לצעוק".

ח"כ פרוש נשאל בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, על הפניות שקיבלו גורמים חרדים מטעם הממשלה לקיים סיורים באזורים ומוסדות חרדים: "אני לא מכיר פניות כאלה אבל אני מתאר לעצמי שהן קיימות".

פרוש נשאל האם לדעתו צריך להחרים את הממשלה או להיענות להצעות הללו: "אני לא רוצה לומר את דעתי בנושא הזה כי אף פעם לא הייתי מנהל מוסד או עיר. זו שאלה לגדולי ישראל".

פרוש הוסיף: "תראה, יש כאלה שאומרים שמלכתחילה אסור ללכת לבחירות ואסור שיהיה קשר עם המדינה – למשל העדה החרדית שסוברת ככה. אז אולי בהתחלה זה עבד טוב, אבל האם אין להם כיום שום קשר למשרד החקלאות, נניח בנושא השמיטה? או בנושא של שחיטה, וכל מיני נושאים אחרים. העדה החרדית מדברת על המדינה כמו שאנחנו מדברים על הממשלה הזו, אבל האם הם לא מדברים ביניהם? הם מדברים. אני לא רוצה לפסוק בדבר הזה, כי גם כשהיו ממשלות כאלה והיינו נגדם – היה לנו איתם קשר, אבל אם להגיד שכך צריך לעשות? אני לא פוסק".

לדברי פרוש: "מי שרואה אותנו היום בכנסת יכול לראות שאנחנו בכלל לא נותנים לגיטימציה. להפך, מאשימים אותנו שאנחנו מתפרעים מידי במאבקנו נגד הממשלה הזו".

עם זאת, מסביר פרוש: "מה כבר יש לנו לעשות? אין כוחנו, אלא בפה. אנחנו לא צועקים סתם. אנו צועקים כאשר אנחנו מנסים לדבר ולא נותנים לנו, כאשר מנסים לכנס דיונים בזמן כינוס המליאה ורוצים שם לדבר ולא נותנים לנו – הם מתנהגים ברמיסה ולא מאפשרים לנו את המינימום, אז אנחנו חייבים לצעוק".

פרוש הוסיף: "אם היינו מומחים בסייבר, היינו אולי מנתקים להם את החשמל. במקום זאת, אנחנו זועקים מול ההתנהגות הרומסת, כהמשך לבגידה הגדולה שלהם" .



0 תגובות